سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیوندهای روزانه

سرمربی جدید بشیکتاش انتخاب شد


سرانجام سرمربی جدید تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه انتخاب شد تا حرف و حدیث‌ها درباره حضور مصطفی دنیزلی در این باشگاه به پایان برسد.


رسانه‌های ترکیه لحظاتی قبل گزارش کردند سامت آیبابا به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال بشیکتاش انتخاب شده است.

بر اساس این گزارش‌ها، آیبابا با امضای قراردادی چهار ساله هدایت تیم بشیکتاش ترکیه را بر عهده گرفته است. همچنین دستمزد سالانه او در فصل 2012 - 2013 معادل 610 هزار یورو خواهد بود که این مبلغ در فصل بعد به میزان 10 درصد، دو سال آینده به میزان هشت درصد و سرانجام در فصل 2015 - 2016 به میزان شش درصد افزایش خواهد یافت.

آیبابا در نخستین اظهار نظر خود پس از بر عهده گرفتن سرمربی‌گری بشیکتاش گفت: هیچ وقت خودم را از چالش‌های بزرگ پنهان نمی‌کنم. برای کسب موفقیت صرفا به توانایی‌های بشیکتاش تکیه می‌کنم و هر کاری از دستم ساخته باشد برای این باشگاه انجام خواهم داد. تیمی می‌سازم که در بالاترین سطح بازی کند. از اعتمادی که هیئت مدیره به من داشت و حمایت آن‌ها تشکر می‌کنم.

آیبابا 57 ساله سال‌ها در پست مدافع برای بشیکتاش بازی کرده و 334 بار پیراهن این تیم را بر تن کرده است. وی همچنین سابقه مربی‌گری در تیم‌های مختلف ترکیه از جمله ترابزون اسپورو بوراسپور را در کارنامه خود دارد.

بر اساس اعلام قبلی مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است مصطفی دنیزلی به تهران سفر کرده و صبح یک‌شنبه در جلسه‌ای با محمد رویانیان به گفتگو بپردازد. نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس فردا ساعت 9:30 صبح در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود و معلوم خواهد شد که آیا دنیزلی برای کار در پرسپولیس در فصل آینده با رویانیان به توافق رسیده است یا خیر.

 


[ یکشنبه 91/3/28 ] [ 10:42 صبح ] [ mj ]
درباره وبلاگ
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب

بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 9173

آپلودشارژ رایتلحافظچت رومعکسفالخریداسم های ایرانی