سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیوندهای روزانه

صعود جمهوری‌ چک و یونان از گروه A


تیم‌های فوتبال جمهوری چک و یونان با برتری مقابل لهستان و روسیه به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا شدند.


دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا با 2 دیدار به‌طور همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها لهستان میزبان یورو 2012 در ورزشگاه مونیسیپال ورسلاو به مصاف چک رفت که در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا وداعی تلخ از پیکارهایی که خود یکی از میزبانان آن بود داشته باشد.



جمهوری چک نیز با این پیروزی 6 امتیازی شد و با توجه به شکست روسیه مقابل یونان به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کرد.



تک گل چکی‌ها را جیراچک در دقیقه 72 به ثمر رساند.



* جمهوری چک:



پیتر چک، گبرسیلاسی، سیوک، کادلچ، لیمبرسکی، هابشمن، پلاسیل، پیلار (رزک 87)، کولار، جیراسک (راجتورال 84)، باروش ( پکارت 91)



 *لهستان:



تیتون، بونیش، پرکویس، واسیلوفسکی، پیشچک، پولانسکی (گروسیکی 56)، دودکا، اوبرانیاک (بروژک 73)، مورافسکی (میرزجفسکی 73)، بلاژیکوفسکی، لواندوفسکی



 



در دیگر دیدار همزمان این گروه روسیه و یونان با شرایطی متفاوت در ورزشگاه ملی شهر ورشو با قضاوت اریکسون سوئدی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند.



روسیه تا قبل از این دیدار با 4 امتیاز صدرنشین گروه اول بود و یونان با یک امتیاز در قعر قرار داشت.



یونانی‌ها در نیمه اول این بازی با گلزنی کاراگونیس در دقیقه 2+45 با پیروزی راهی رختکن شدند و در نیمه دوم نیز روس‌ها هر چه تلاش کردند به در بسته خوردند تا یونانی‌ها در عین ناباوری راهی مرحله بعد شوند و روسیه هم امتیاز با یونان به دلیل شکست در بازی رودررو مقابل این تیم حذف شود.



 



*روسیه:



مالافیف، ژیرکوف، ایگناشویچ، برزوتسکی، آنیوکوف (ایزمایلوف 81)، گلوشاکوف (پوگرکنیاک 72)، دنیسف، شیروکوف، آرشاوین، کرژاکوف (پاولیوچنکو 46)، ژاگوئف



 *یونان:



سیفاکیس، توروسیدیس، پاپاستاتوپولوس، پاپادوپولوس، تزاولاس، کاستورانیس، مانیاتیس، سالپینگیدیس (نینیس 83)، کاراگونیس (ماکوس 67)، ساماراس، گکاس (هولباس 64)



*جدول رده‌بندی گروه اول:



1- چک، 3 بازی، 6 امتیاز



2- یونان، 3 بازی، 4 امتیاز



3- روسیه، 3 بازی، 4 امتیاز



4- لهستان، 3 بازی، 2 امتیاز

[ یکشنبه 91/3/28 ] [ 10:41 صبح ] [ mj ]
درباره وبلاگ
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 9172

آپلودشارژ رایتلحافظچت رومعکسفالخریداسم های ایرانی